Thuiszorg Blauwe Hart doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar wij horen het ook graag als u een suggestie of klacht heeft waarmee wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Wij zien u suggesties, klachten, maar ook uw complimenten als adviezen waar wij veel aan hebben.
Klachtenafhandeling
Wanneer u ergens ontevreden over bent, bespreek dat dan met de direct betrokken medewerker of zijn/haar directe leidinggevende. U kunt ons hiervoor onder werktijden bereiken via 070 – 720 08 08 of door te mailen naar:
info@thuiszorgblauwehart.nl (T.A.V. klachtenfunctionaris) Thuiszorg Blauwe Hart streeft naar een zorgvuldige behandeling van uw klacht. Indien nodig zullen wij u om meer informatie vragen over de betreffende klacht en/of suggestie. Wij streven ernaar uw klacht binnen 4 weken af te handelen en houden u gedurende deze periode op de hoogte van de status van de klacht.
Als u dit niet wilt of als u niet tot een oplossing kunt komen met hen, dan kunt u contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris bij de klachtenloket Zorg:
Telefoonnummer:
070 310 53 92
Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur
Naam onafhankelijke Klachtenfunctionaris: P. de Boer.
Voor meer informatie:
www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg
info@klachtenloket-zorg.nl

Ontevreden over de klachtenafhandeling?
Let wel: Voorwaarde is dat u uw klacht eerst bij ons moet hebben ingediend. Is de klacht niet naar tevredenheid afgehandeld of de klacht niet binnen de gestelde termijn behandeld, dan kunt u het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie.
U kunt dan een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.
